Sty
25
2015

Reklama lokalna przez Facebook

Facebook uruchomił nową opcję reklamodawców, reklamy lokalne (eng. Local Awareness) czyli formy reklamy nastawione na osoby  znajdujące się w pobliżu danej firmy. W czasach kiedy sprzedaż poprzez wszystkie dostępne nam  kanały (e.g. internet, telefon i sprzedaż stacjonarna) jest koniecznością reklamy tego typu pozwalają przyciągnąć klientów, którzy mieszkają albo przebywają w pobliżu biura naszej firmy albo naszego sklepu.

Stworzenie reklamy lokalnej, jak przekonuje Facebook, wymaga kilku prostych kroków. Wystarczy otworzyć narzędzie do tworzenia treści reklamowych, podać adres naszego biznesu oraz zasięg w ramach którego nasza reklama ma być widoczna. Dodatkowo można wprowadzić standardowe kryteria jak płeć i wiek osób do których kierujemy nasz komunikat reklamowy. Ostatnim krokiem jest stworzenie treści reklamy jak dodanie zdjęć i tekstu oraz możliwe dodanie odpowiednich przycisków np. umożliwiających ustalenie trasy do naszej firmy.

Na dzień dzisiejszy reklamy lokalne w ramach Facebook dostępne są w USA, zaś  w pozostałych krajach będą dostępne w ciągu kilku miesięcy.

Więcej można dowiedzieć się na stronie https://www.facebook.com/business/news/facebook-local-awareness

Related Posts

O autorze: Tomasz Wesołowski

W internecie działa od 1996 roku, prowadząc własne strony internetowe jak i cudze. W 2010 roku założyłem mój pierwszy sklep internetowy, teraz prowadzę ich kilka. Moim głównym zainteresowaniem jest tworzenie wartości dodanej dla klienta dzięki, której uzyskuje się wysokie marże.

2 komentarze+ Dodaj komentarz

  • Local Awareness wygląda na bardzo precyzyjne narzędzie do marketingu i reklamy lokalnych usług. Wiadomo może kiedy pojawi się w Polsce?
    BlogoFirmie.pl ostatnio opublikował…Jakie konto bankowe dla firmy?My Profile

    • Niestety jeszcze nie wiadomo kiedy będzie oficjalnie dostępne, w Polsce można skorzystać z tej funkcjonalności jedynie poprzez pośredników

Zostaw komentarz

CommentLuv badge