Mar
11
2015

Nowe formy reklamy w mediach społecznościowych

Luty 2015 przyniósł prawdziwy rozwój reklamy w mediach społecznościowych. Oczywistym jest, że głównym celem tych zmian jest wzrost marży danego medium jednocześnie reklamodawca może w lepszy sposób dotrzeć do odbiorców reklamy.

Facebook

Nowy system ma monitorować efektywności reklam co ma wpłynąć na lepsze dostosowanie wyświetlanych reklam do potrzeb użytkownika co w prostej linii powinno prowadzić do wzrostu konwersji. Ocena ma bazować na informacji zwrotnej od konsumenta poprzez zliczanie kliknięć w „ukryj” albo „zgłoś”. Częstsze odrzucanie reklam będzie zmniejszało jej szanse dla danego użytkownika.

Instagram

Nowością jest możliwość dodawania kilku zdjęć do jednego posta oraz możliwość dodawania linków pod zdjęciami.

Pinterest

Przecieki z tego portalu społecznościowego w ramach wywiadu zaprezentowanego na łamach Re/Code twierdzą, że w ciągu tego roku pojawi się opcja „kup”. Oczekuje się, że może to poprawić i tak olbrzymi potencjał sprzedażowy tej platformy.

Related Posts

O autorze: Tomasz Wesołowski

W internecie działa od 1996 roku, prowadząc własne strony internetowe jak i cudze. W 2010 roku założyłem mój pierwszy sklep internetowy, teraz prowadzę ich kilka. Moim głównym zainteresowaniem jest tworzenie wartości dodanej dla klienta dzięki, której uzyskuje się wysokie marże.

2 komentarze+ Dodaj komentarz

  • Ciekawy artykuł.
    Na FB przydałaby się bardzo geolokalizacja. Byłoby to idealne rozwiązanie dla lokalnych sprzedawców, aby mogli zareklamować na FB swój produkt dla użytkowników mobilnych, którzy czekają np. na dworcach, lotniskach lub innych miejscach.
    BlogoFirmie.pl ostatnio opublikował…Jakie konto bankowe dla firmy?My Profile

    • Poprzez Facebook Marketing API można optymalizować zasięg reklam oraz na jakich urządzeniach mają się pojawić. Facebook Marketing API

Zostaw komentarz

CommentLuv badge